Kristi himmelfärd

Hemma idag, inte gjort så mycket. Gick en långpromenad med Matilda och alla vovvar vid fyra-fem. Vi tog en glass på stan och tog det som miljöträning för hundarna, dom skötte sig utmärkt! Förutom när det kom en motorcykel, Skrållan tycker inte om dom så hon skakade och flåsade, men hon stannade hos mig iaf och det ser jag som ett litet plus. Imorn gör vi sista dagen på hunddagiset :(. Önskar att jag hade tagit en till vecka! Ni får ha en bra kväll, kram!
 
 
Min drömhund just nu....
Mamma var på agilitykurs med Nellie igår, jag var ju självklart med också och passade då på att köra lite med Skrållis, hon tyckte det var skitkul! Rallylydnaden sitter som en smäck inför tävlingen oxå, kan inte bli bättre :).
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kiwijosse.blogg.se

Hej! jag är en 17-åring som går djurvård på Lillerudsgymnasiet. Jag brinner för hundar och olika hundsporter. Här kommer jag skriva om vad som händer i min vardag på Lillerud och lite annat småtjaffs. Hare gött, kram!

RSS 2.0