UF-mässa och idag

I onsdags hade vi UF-mässa på skolan. Det var mycket roligare än jag trodde, då jag redan innan mässan hade ställt in mig på att våra hundkit skulle sälja lika dåligt som vid andra mässor och liknande. Men så blev det inte! Vi sålde jättebra jämfört med det senaste halvåret typ som vårat företag varit igång. (Här är vårat företag, vi säljer valpkit, vårdkit och träningskit där vi tagit med det allra nödvändigaste enligt oss- https://www.facebook.com/hundkituf ). Hursomhelst blev vi riktigt nöjda, eller iaf jag! Samma kväll åkte vi hem för påsklov, riktigt skönt! Men otur som jag brukar ha åkte jag på en förkylning, en hosta som tar död på min hals och en täppt näsa som "kväver" mig på morgonen... Men men, inget stoppar mig från att gå promenader och hålla mig aktiv med hundarna XD. Tog en långis på drygt en timme förut, sedan var jag i rasthagen i typ 30 minuter, den är typ tre minuter hemifrån, dom tyckte det var sååå kul. Skrållan fick springfnatt (kutar runt utan mening med svansen rakt ut som ett roder) och Nellie är bara allmänt busig. Dock äter hon en jävla massa skit, så jobbig. Men sen gick jag hemåt och hundarna fick mat och nu sover dom för resten av dagen! Jag ska försöka skriva på två uppgifter nu som skulle vart innne för några dar sen, uppsi... JAJA, lärarna suger på att rätta ändå så de spelar ingen roll. 
 
GLAD PÅSK, kram!
 
 
Hennes nya favoritplats då...
 
Där står Nellie och käkar nå skit i bakgrunden, as u can see..
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kiwijosse.blogg.se

Hej! jag är en 17-åring som går djurvård på Lillerudsgymnasiet. Jag brinner för hundar och olika hundsporter. Här kommer jag skriva om vad som händer i min vardag på Lillerud och lite annat småtjaffs. Hare gött, kram!

RSS 2.0