Torka

Tillbaka igen! Fartfylld vecka med jobb i lagårn, mariebergsskogen och en till dag i mskogen... Hade inte med mig Skrållan, riktigt skönt! Men nu är jag hemma fyra veckor framöver, vi har praktiiiiik TAGGA! Först en vecka på en mjölkgård, sedan två veckor på Öfalla med islandshästar och sedan en vecka på hunddagis. Ska bli riktigt kul och det är ju faktiskt bara tre och en halv vecka i skolan efter det, helt galet vad fort det går!
 
Just nu är jag hemma själv med bror min, vi ska väl kolla på film och käka pizza. Tidigare idag gick jag en långis med hundarna, perfekt väder så det var ja, helt perfekt XD.
Ha det, kram!
 
 
 
 
Nellie sprang även ca 2 kilometer med pappa!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kiwijosse.blogg.se

Hej! jag är en 17-åring som går djurvård på Lillerudsgymnasiet. Jag brinner för hundar och olika hundsporter. Här kommer jag skriva om vad som händer i min vardag på Lillerud och lite annat småtjaffs. Hare gött, kram!

RSS 2.0