Praktiiiik

Så nu har fyra av fem dagar gjorts på mjölkgården! Har fått mycket större intresse för lantbruksdjur nu, speciellt kor då. Mjölkningen är sååå mycket enklare med mjölkgrop (antar att det är en del som inte fattar något nu, men det är helt ok, det hade inte jag gjort för två år sen heller XD). Men har i alla fall lärt mig otroligt mycket under dessa två år på Lillerud. Är jättenöjd med praktiken än så länge, tror inte vi kunde valt en bättre gård i närheten av Karlskoga! Personalen är jättetrevlig och arbetsuppgifterna är i precis lagom svårighetsgrad för två stadstjejer som bara har erfarenhet från Lillerud. Nu kommer en del kalvbilder! Ha det bra tills vidare, kram!
 
 
 
 
 
 
 
 
Det finns tre kattungar där också, typ tre månader gamla. Denna är så himla underbar!
Och en bild på Skrållan bara för att hon är (va) så liten, söt och fluffig.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kiwijosse.blogg.se

Hej! jag är en 17-åring som går djurvård på Lillerudsgymnasiet. Jag brinner för hundar och olika hundsporter. Här kommer jag skriva om vad som händer i min vardag på Lillerud och lite annat småtjaffs. Hare gött, kram!

RSS 2.0