Grusgropen

På förmiddan var vi i grusgropen i ungefär en timme. Det räckte för att göra hundarna helt färdiga.. Perfekt väder var det och hundarna var jätteduktiga. Vi hade med Lissi också, farmors hund. Jag ska vara hundvakt åt henne denna vecka! Och förresten, det är ju Skrållans fyraårsdag idag! Tror hon är nöjd med dagen hittils iallafall, leverpastej/ost och skinkost fick hon i frukosten och en timmes busande med sina bästa kompisar. Imorn ska jag troligtvis in en sväng till karlstad och träffa lillerudarna♥. Vi hörs, kram!
 
 
Ser ni vad underbart hon tycker det är med sandbad eller?? XD
 
Efteråt blev hon såhär fin...
 
 
 
 
 
 
 
 
Det gör så himla mycket med en liten tunga, hon ser så mycket gladare ut!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bara några få av alla bilder, kanske kommer fler senare.
 
---> thecutestduo.blogg.se - Bara prat om hundarna;)  Dom finns även på instagram under samma namn> thecutestduo
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kiwijosse.blogg.se

Hej! jag är en 17-åring som går djurvård på Lillerudsgymnasiet. Jag brinner för hundar och olika hundsporter. Här kommer jag skriva om vad som händer i min vardag på Lillerud och lite annat småtjaffs. Hare gött, kram!

RSS 2.0