Hunddagis

Har nu gjort två dagar på Kristinehamns hunddagis! Mycket nöjd över valet att vara på praktik där. Personalen är görtrevlig, hundarna är underbara och hela dagiset är liksom bra. Fräscht, bra rutiner och man vet vad som ska göras. Rasthagarna är jättefina och promenaderna är lagom långa och dessutom är dom mestadels i skogen och det ger en stor tumme upp! Vi ska ju ha praktik när vi börjar skolan direkt i höst, så jag funderar att ta nån vecka där igen, för nu har vi endast fyra dagar (vilket suger). Men jag får se hur jag gör. Hoppas ni har det lika bra som jag ;). Kram!
 
Hela tiden vi var ute i rasthagen var det regn... men det gjorde mig inte så mycket när vi var ute med dessa sötisar!
Bild från i vintras
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kiwijosse.blogg.se

Hej! jag är en 17-åring som går djurvård på Lillerudsgymnasiet. Jag brinner för hundar och olika hundsporter. Här kommer jag skriva om vad som händer i min vardag på Lillerud och lite annat småtjaffs. Hare gött, kram!

RSS 2.0