vad händer under helgen då?

JOOOO
imorn ska jag, mamma, Skrållan och Nellie (vår cavaliervalp) åka på utställning och ställa ut Nellie!!! jag är såå taggad! det är faktiskt första gången jag åker på en utställning med en hund som ska delta. Skrållan är ju renrasig men har ingen stamtavla+att hon måste ha mycket längre päls om hon var "utställningshund", så därför har vi aldrig ställt ut henne. ska ta en hel del bilder, som senare kommer upp här! några timmar kommer att spenderas där, i kumla, och på kvällen ska vi äta ost och kex(K). på söndag åker jag som vanligt tillbaka till  lillerud. men jaja, Kram
min lilla skrållis
vet att det första ni ser är skrållans underbettXD men utan det, ingen skrållan, det är liksom hennes grej..
Nellie bara väääääxer:O
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kiwijosse.blogg.se

Hej! jag är en 17-åring som går djurvård på Lillerudsgymnasiet. Jag brinner för hundar och olika hundsporter. Här kommer jag skriva om vad som händer i min vardag på Lillerud och lite annat småtjaffs. Hare gött, kram!

RSS 2.0