tävlingsbidragen

Var ute och fotade Nellie idag med eftersom att solen tittade fram lite grann, eller det var iaf ljusare ute! Men här är bilderna jag funderar på. Kommer lägga ut vilken bild det blev senare sen, för mamma måste hjälpa mig att välja bild :D. Kram! Om det är någon snäll själ som vill hjälpa mig att välja bild, kommentera vilken bild jag borde välja, det skulle hjälpa en hel del!
 
 
 
Tycker den här blev ganska bra
näst bästa bilden enligt mig
 
Finaste bilden!! Tror den här får flest röster här hemma iaf!
tredje finaste bilden
De här tog vi i slutet, då va hon väldigt trött XD. Och det syns....
 
Helt ok den här med.... kommer bli svårt att komma fram till en bild!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kiwijosse.blogg.se

Hej! jag är en 17-åring som går djurvård på Lillerudsgymnasiet. Jag brinner för hundar och olika hundsporter. Här kommer jag skriva om vad som händer i min vardag på Lillerud och lite annat småtjaffs. Hare gött, kram!

RSS 2.0