sorry bros

Ber om ursäkt för lite dålig uppdatering, men har haft fullt upp de senaste dagarna! I måndags gjorde vi inge speciellt, umgicks med kompisar hela eftermiddagen/kvällen. Igår hade vi skördefest på skolan och det var jättetrevligt! Först hade lärarna en show och delade ut lite diplom och ja, showade för oss. Så jäkla roliga, lärare som kan bjuda på sig själva får en tumme upp! Sedan spelade dom musik, alltså det blev ett disco med, dj micke. Var också ute och fotade Skrållan en liten sväng för att hon skulle få komma ut i skogen, hon tyckte det var jääättekul det med! Hon har lärt sig att posa till och med XD.
 
Vi hade hundlektion igår, riktigt rolig då vi var ute och tränade agility och tog en promenad i skogen. Jag hade Skrållan såklart och så har läraren tre hundar som hon lånade ut. Skrållan lekte som bara den med en annan elevs tax! Hon tyckte det var görsköj. Att träna agility var också självklart något hon tyckte var kul. Eftersom hon varit hemme i fem veckor så har hon inte tränat något, p.g.a. operationen också. Men hon var helt slut efteråt! Ha en underbart trevlig kväll gott folk, kram!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kiwijosse.blogg.se

Hej! jag är en 17-åring som går djurvård på Lillerudsgymnasiet. Jag brinner för hundar och olika hundsporter. Här kommer jag skriva om vad som händer i min vardag på Lillerud och lite annat småtjaffs. Hare gött, kram!

RSS 2.0