Whoa

Det här med bloggning gick inte så bra  du Josse.....
 

Ber om ursäkt för dålig uppdatering, men har faktiskt fullt upp. Men nu kommer ett långt inlägg, inte med en massa text, utan 500 bilder typ hahaXD. Bara liiite text till bilderna! OBS, mobilbilder nu! Ha det bra, kram!
 
 
 
 
 
 
 
Och japp, jag fick träningsverk efter en helg i lagårn med en massa mjölkande, med det var ganska mysigt iaf...
 
Den brunvita är min favorit!! Såå söt, gråter nästan...
Och min favoritkossa, dräktig och huuur go som helst. Hoppas kalven blir lika go :D
De två mongosarna jag jobbade med...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag var vi ute och spårade med hundarna, gick inte så jättebra då Skrållan tappade motivationen...men ska jobba med det! Vädret var UNDERBART.
 
 
 
 
 
 
Och nu på eftermiddagen var vi ute och gick, igen, och solnedgången...haaaah
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kiwijosse.blogg.se

Hej! jag är en 17-åring som går djurvård på Lillerudsgymnasiet. Jag brinner för hundar och olika hundsporter. Här kommer jag skriva om vad som händer i min vardag på Lillerud och lite annat småtjaffs. Hare gött, kram!

RSS 2.0