VILL HA

Vill så ha dessa skor!!!
Snygga, sköna, säkert varma, dyra men säkert värt det!! Tycker brun färg på skor är så snyggt, har tröttnat på svart som jag har på alla mina andra skor! Dessutom att de är höga och går över vaden gör det ju bara bättre! Har ju uggs (svarta), och de är inte riktigt gjorda att gå promenader i XD. Plus att de inte står emot väta så bra... Skorna kostar 1400 kronor, vilket jag absolut inte har nu! Får försöka spara ihop, annars önska mig presentkort till jul på typ scorett där jag såg och provade dom. Men priset är ändå okej, eftersom att det (troligtvis) är ett bra märke, och att det är ordentliga skor. Jaja, kram!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kiwijosse.blogg.se

Hej! jag är en 17-åring som går djurvård på Lillerudsgymnasiet. Jag brinner för hundar och olika hundsporter. Här kommer jag skriva om vad som händer i min vardag på Lillerud och lite annat småtjaffs. Hare gött, kram!

RSS 2.0