Det fina vädret kom äntligen!

Var ute på en promenad i onsdags med Matilda och Stella, Idamarie med Jeppe och jag med Skrållan dårå! Det var jättefint väder så kameran hängde med! Har inte hänt något speciellt i veckan, förutom att jag denna helg är hemma och det det lugnt! Friserade även Skrållan lite idag, så att hon ser något och så hennes tassar och ben inte blir alltför skitiga och blöta när man är ute. Ses, kram!
 
 
 
Jeppe var med första gången denna vecka, både jag och Skrållan tyckte det va roligt :D
Väldigt fin må jag säga!
 
 
 
 
 
 
Den här bilden blev jag riktigt nöjd med! Fast inte perfekt, men ändå riktigt fin!!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kiwijosse.blogg.se

Hej! jag är en 17-åring som går djurvård på Lillerudsgymnasiet. Jag brinner för hundar och olika hundsporter. Här kommer jag skriva om vad som händer i min vardag på Lillerud och lite annat småtjaffs. Hare gött, kram!

RSS 2.0