Den närmar sig med stormsteg

....
Jultomten är på besök
Snön är som vitast
Julgranen är framme
Alla är glada
Julklapparna är fixade
Hela släkten är samlad
Det är årets bästa dag
 
Jag pratar självklart om julafton. Det är min absoluta favoritdag på året, kan inte känna mer lycka. Att få träffa alla, umgås och bara njuta av den härliga stämningen. Längtar som bara den, tre veckor kvar. Det jobbigaste är att det är så fort över och ett nytt år väntar...
 
 
En av mina favoritjulfilmer! Grinchen♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kiwijosse.blogg.se

Hej! jag är en 17-åring som går djurvård på Lillerudsgymnasiet. Jag brinner för hundar och olika hundsporter. Här kommer jag skriva om vad som händer i min vardag på Lillerud och lite annat småtjaffs. Hare gött, kram!

RSS 2.0