Tillbaka till verkligheten (skolan)

Försöker just för tillfället hitta ny musik, så galet länge sen jag hittade bra ny musik :(. Men snart ska jag ge mig ut med Skrållan, liten promenad och kanske även slänger in lite fotgående. Hon behöver träna på det inför tävlingen om nästan två veckor. Dock ingen brådska, men bara så hon får jobba lite också.
 
Sista praktikdagen gick bra, vi fick mycket beröm och var välkomna tillbaka så det känns bra! Det är faktiskt väldigt skönt att vara tillbaka på Lillerud för jag har saknat det en hel del, eller ja alltså tjejerna, men att få komma hemifrån också! Var hemma en hel månad, galet va fort det går! Nu har jag inte så mycket mer att skriva, kram! Jo en sak, JAG GICK EN MIL MED HUNDARNA I SÖNDAGS. Mm precis, hundarna var helt slut men inte jag nej, pfft varför tro det? Skoja, va helt slut!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kiwijosse.blogg.se

Hej! jag är en 17-åring som går djurvård på Lillerudsgymnasiet. Jag brinner för hundar och olika hundsporter. Här kommer jag skriva om vad som händer i min vardag på Lillerud och lite annat småtjaffs. Hare gött, kram!

RSS 2.0