Fullspäckad dag

Igår hade jag så sjukt mycket o göra! Gick upp vid kvart över tio ungefär, gick en vända med hundarna och käkade snabbt lite frukost. Vid elva gick jag med hundarna igen, ca 2 km. Tjugo i tolv började jag äta lunch, det var inte gott med lunch så tidigt! Vid tolv gjorde jag mig i ordning för att åka in till karlstad o träffa Erica och Matilda. Men, jag blev väldigt sen iväg. Jag cyklade hemifrån 31 och bussen går 35 och det tar minst 7 minuter o cykla dit, så Matilda fick be busschauffören o vänta.... Tror aldrig jag cyklat så fort i hela mitt liv XD. Men väl på bussen höll jag på o dö för jag är ju inte riktigt helt frisk än. Vi tog bussen tillbaka 15.45 och jag var hemma igen vid fem ungefär. Då gick jag en sväng till med hundarna och vid sex kom Matilda och hennes pappa för vi skulle åka ut till KASK (karlskoga aglilitysports kennelklubb) och träna med hundarna. Vi var därute i cirka två timmar så kom hem typ tjugo över åtta, då käka jag, tittade lite på robinson, tog en dusch och sedan var det sängen. Jag hade så fullt upp att jag inte ens hunnit kolla igenom facebook, och kom igen, det gör man ändå några gånger om dagen!
 
Men just nu sitter jag och äter frukost, ska inte göra ett skit idag förutom en långpromenad med Matilda sen vid ett/två. F*ck, kom precis på att det är hundpromenad ikväll... Jaja, ni får ha en bra dag, kram!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kiwijosse.blogg.se

Hej! jag är en 17-åring som går djurvård på Lillerudsgymnasiet. Jag brinner för hundar och olika hundsporter. Här kommer jag skriva om vad som händer i min vardag på Lillerud och lite annat småtjaffs. Hare gött, kram!

RSS 2.0