pizzaaaa

Ikväll ska jag och familjen iväg till farmor och farfar på pizzakväll! Så kul att träffa släkten, träffar dom väldigt sällan p.g.a. lillerud. Jag ska traska iväg vid fyra ungefär. Vi ska egentligen inte vara där förens sex, men deras hund brukar inte komma bra överens med Skrållan, så jag ska gå en långpromenad med dom först. Det brukar funka bättre då. Skrållan kommer få en riktigt lång promenad då det tar 30 min att endast gå dit först! Men men, då är hon trött resten av kvällen iaf. Annars ska jag inte göra så mycket resten av helgen, ska hoppas på att det blir soligt nån dag. För jag ska ut och fota hundarna och vara med och tävla för att vinna ett presentkort på 1000kr Djur&Natur!! Kommer länka så att ni kan rösta på mig, när jag väl skickat in bilden!! ;) Hare gött, kram!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kiwijosse.blogg.se

Hej! jag är en 17-åring som går djurvård på Lillerudsgymnasiet. Jag brinner för hundar och olika hundsporter. Här kommer jag skriva om vad som händer i min vardag på Lillerud och lite annat småtjaffs. Hare gött, kram!

RSS 2.0