ledig idag!

Gjorde nyss någonting så att allt jag skrev försvann (gråter)! Men får väl börja om då. Som rubriken avslöjar är jag hemma redan. Åkte hem igår, underbart att vara där hundarna är, haha skoja, men seriöst det är skönt att vara hemma. Kom med bussen halv sju igår, då hämtade mamma mig och senare kollade vi på en film. "En oväntad vänskap" tror jag den hette. Inte så jättebra, men en 3/5 får den. Dom pratade franska hela filmen btw. Idag har jag inte gjort så mycket, fast ändå mer än vad jag brukar göra när jag är hemma! Har varit ute med hundarna i skogen och fotat lite. Gick inge vidare då båda hade bestämt sig för att äta allt de kom över. Har tränat lite med dom också, Skrållan är allt lite ringrostig efter fem veckors vila! Men ska sätta igång ordentligt med träningen på höstlovet! Hon måste lära sig att hon SKA STANNA när jag säger stanna! 
 
Sista dagen på praktiken igår :(. Kommer sakna det faktiskt. Alla goa hundar... och självklart pesonalen!
 
 
 
 
Här är bilderna från fotograferingen i skogen!:
 
 
 
 
 
 
Hon ser så himla mupp ut på bilden XD.
 
Dag 6: Sätt musiken på shuffle, vilken låt spelas? Vilka är favoritlåtarna just nu?

Said too much med Jessie J. Andra låtar som spelas mycket just nu är: Personal och Masterpiece med Jessie J, The days med Avicii, Crazy med Kat Dahlia m.fl. 
 
Dag 7: Favoritgodis?

Favoritgodiset har alltid varit lakrits, men har nu ändrats till kola! Sååå gott^^
 Det blev ett ganska långt inlägg detta, men det behövdes, kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kiwijosse.blogg.se

Hej! jag är en 17-åring som går djurvård på Lillerudsgymnasiet. Jag brinner för hundar och olika hundsporter. Här kommer jag skriva om vad som händer i min vardag på Lillerud och lite annat småtjaffs. Hare gött, kram!

RSS 2.0