Sjuk som stryk

Legat i sängen sen förra måndagen.... så ingen praktik för mig här inte! Fyfan, magsjuka deluxe. Men känns äntligen som att jag är på bättringsvägen! Var på vårdcentralen igår, fick ingen speciell diagnos men dricker vätskeersättning och fortsätter vila. Igår var första gången jag var nere i vardagsrummet sen jag blev sjuk. Ska gå ner snart igen, äntligen slipper jag ligga i sängen! Kan säga att kroppen tagit ordentligt med stryk, axlar, rygg och höfter mår inte så jättebra haha. Jag som var så taggad på praktik på Öfalla :(. Får ta två veckor på sommarlovet. Hoppas ni haft det bättre än mig, kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kiwijosse.blogg.se

Hej! jag är en 17-åring som går djurvård på Lillerudsgymnasiet. Jag brinner för hundar och olika hundsporter. Här kommer jag skriva om vad som händer i min vardag på Lillerud och lite annat småtjaffs. Hare gött, kram!

RSS 2.0