Fyra dagar

Händer det er?
Man känner sig så bekväm. Man har hittat sin väg. Man känner sig säker. Man är nöjd med sin situation. Man är lycklig. Och sen händer det där som ger en ordentlig knuff. Man blir påmind om alla de där sakern som en gång gjorde en osäker. Man är inte lycklig längre. Händer det er?
Alltid..
 
Men nu till det bättre. Eller ja bättre och bättre vet jag inte, har inte något speciellt och skriva. Tog några randombilder på hundarna förut. Kände att kameran vilat för länge, så några bilder fick det bli! Dock inte så många bra, men men. Det behövdes en uppdatering här! Btw, har börjat kolla på One tree hill igen! Såg hela serien för något år sen men kände att jag ville se den igen, varför inte liksom? Den äger ju! Allt från mig, kram!
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kiwijosse.blogg.se

Hej! jag är en 17-åring som går djurvård på Lillerudsgymnasiet. Jag brinner för hundar och olika hundsporter. Här kommer jag skriva om vad som händer i min vardag på Lillerud och lite annat småtjaffs. Hare gött, kram!

RSS 2.0