I've been living with devils and angels

Eftersom att jag har så svårt att komma på rubriker så kommer jag ta texter från bra låtar, ja wow shit vilken briljant idé.....
 
Men hej på er igen!
Lovet närmar sig sitt slut och jag har inte gjort så mycket, men ändå har dagarna flugit iväg och det känns ändå som att jag gjort massor! I måndags gjorde jag väl inget speciellt, i tisdags var jag ute och gick med Matilda och hundarna, igår var vi hos veterinärn med Nellie (hon ska nu käka specialfoder och tabletter) och idag har jag varit på en gård där jag och Mailda ska praktisera i april och även på Öfalla. Imorn ska vi till Kristinehamns hunddagis där vi ska ha praktik också. Längtar som en tok! Inte till gården med kossorna kanske, men Islandshästar och hundar sen, kan det bli bättre??! Allt från mig denna gång, kram!
 
På gång:
 
- PÅ LÖRDAG SKA VI PÅ UTSTÄLLNING MED NELLIE, hoppas det går bra! Kameran ska med iaf. (#såtaggad)
- Ett inlägg om Nellie, när hon var sjuk och hur det var under tiden.
 
 
Oslofru
2015-02-26 @ 20:39:04
URL: http://www.oslofru.com

Sötisen <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kiwijosse.blogg.se

Hej! jag är en 17-åring som går djurvård på Lillerudsgymnasiet. Jag brinner för hundar och olika hundsporter. Här kommer jag skriva om vad som händer i min vardag på Lillerud och lite annat småtjaffs. Hare gött, kram!

RSS 2.0