Looooov

Ja nu till veckan har jag ju lov, ska bli så underbart o va hemma från skolan! Ska väl antagligen träffa kompisar, vara mycket med hundarna men först och främst ska jag friskna till från min förb*nnade förkylning jag åkt på... Så himla typiskt! Men det känns faktiskt lite bättre redan idag, så jag hoppas att veckan blir bättre än väntat. Igår var jag ute i trädgården en stund iallafall, passade på att fota Nellie lite eftersom det var sååå himla fint väder. 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har jag inte gjort något särskilt. Följde med när familjen var och handlade, vi var faktiskt ute o gick i mer än en timme! Fast nu är jag riktigt trött, inte helt frisk tydligen XD. Ska ta det lugnt resten av dagen, kanske kolla på några filmer. Men ni får ha det bra, kram!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kiwijosse.blogg.se

Hej! jag är en 17-åring som går djurvård på Lillerudsgymnasiet. Jag brinner för hundar och olika hundsporter. Här kommer jag skriva om vad som händer i min vardag på Lillerud och lite annat småtjaffs. Hare gött, kram!

RSS 2.0